7 תשובות
תתפטרי
להתפטר ברור
עדיף להתפטר לדעתי
אני לא אומרת כי העבודה לא צריכה להיות מתישה כן? עבודה היא כן קשה לא משנה איפה תעבדי, אבל כשזה מגיע לזה שזה שורף לך את כל היום, אין לך זמן לעצמך, העבודה מתישה אותך וגורמת לך לכאבים - עדיף להתפטר
תוכלי למצוא עבודות יותר טובות כמו שהחברות אומרות
אני לא אומרת כי העבודה לא צריכה להיות מתישה כן? עבודה היא כן קשה לא משנה איפה תעבדי, אבל כשזה מגיע לזה שזה שורף לך את כל היום, אין לך זמן לעצמך, העבודה מתישה אותך וגורמת לך לכאבים - עדיף להתפטר
תוכלי למצוא עבודות יותר טובות כמו שהחברות אומרות
תתפטרי. אני לא רואה שום יתרון להישאר. לא צריך לעבוד בעבודה שהורסת לך יום שלם כמו שתיארת
אם לא טוב לך כמו שתיארת תתפטרי
מכירה את ההרגשה ואני גם עבדתי ברשת גדולה (סופר פארם) בעבודה כזאת מתישה שאת כל הזמן על הרגליים בשביל מינימום אבל לי היו עוד שיקולים שזה ממש מתחת לבית וגם היו לי שם חברות שהיה לי כיף לעבוד איתן אז המשמרות עברו יותר קליל אז נשארתי שם איזה שבעה חודשים כי זאת היתה עבודה זמנית תוך כדי בית ספר וזה היה נוח סה"כ אז תנסי לחשוב אם יש לך שם יתרונות וכמה יהיה לך קשה למצוא עבודה אחרת נורמלית (אם יש לך אפשרויות יותר טובות) ולפי זה
מכירה את ההרגשה ואני גם עבדתי ברשת גדולה (סופר פארם) בעבודה כזאת מתישה שאת כל הזמן על הרגליים בשביל מינימום אבל לי היו עוד שיקולים שזה ממש מתחת לבית וגם היו לי שם חברות שהיה לי כיף לעבוד איתן אז המשמרות עברו יותר קליל אז נשארתי שם איזה שבעה חודשים כי זאת היתה עבודה זמנית תוך כדי בית ספר וזה היה נוח סה"כ אז תנסי לחשוב אם יש לך שם יתרונות וכמה יהיה לך קשה למצוא עבודה אחרת נורמלית (אם יש לך אפשרויות יותר טובות) ולפי זה
שואל השאלה:
האמת שאין לי שם חברים , רוב העובדים שם יותר גדולים ממני וכולם שם רוסים אז מדברים ביניהם ברוסית ככה שאני לא מבינה מילה
זה לא בעיר שלי אפילו פשוט הייתי כל כך נואשת לעבודה שלא חשבתי אפילו אם יהיה לי באמת טוב
האמת שאין לי שם חברים , רוב העובדים שם יותר גדולים ממני וכולם שם רוסים אז מדברים ביניהם ברוסית ככה שאני לא מבינה מילה
זה לא בעיר שלי אפילו פשוט הייתי כל כך נואשת לעבודה שלא חשבתי אפילו אם יהיה לי באמת טוב
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי שיהיה טוב לא חשבתי שזה ככה אינטנסיבי
חשבתי שיהיה טוב לא חשבתי שזה ככה אינטנסיבי
אנונימית
באותו הנושא: