5 תשובות
אם זה בגלל שהיא חדשה לך אש לא כדי לך לעזוב, אבל אם יש משהו מעבר (אני מניחה שאני לא צריכה לפרט, או שאת מרגישה שמשהו לא בסדר) אז תעזבי.
אם את עצלנית כמוני ומושכת את החיפוש עבודה מלא זמן אז תתפטרי רק כשתמצאי ואם לא אז לכי על זה הכל נתון בשיקול שלך
תישארי אבל תחפשי אחרת
תמשיכי לעבוד, ותוך כדי תחפשי עבודה, ברגע שתהיה לך הצעה יותר טובה, תעזבי את העבודה הנוכחית ותעברי לחדשה
תחפשי אחרי שתמצאי תתפטרי