5 תשובות
האמת שאם לא טוב לך בעבודה אז כדאי למצוא עבודה אחרת ולהתפטר..
אבל אם אתה רוצה להתפטר סתם כי אין לך כוח לעבוד זה משהו אחר..
בכל מקרה תמיד אפשר למצוא עבודה יותר נחמדה.
בחיים הבוגרים אומנם אין את הפרוויליגיה לאפשר לעצמך לא לעבוד.
אבל אם מדובר בעבודה זמנית, בהחלט אפשר למצוא עבודה אחרת
שואל השאלה:
אני חתומה על חוזה לעוד חצי שנה בערך והעבודה עצמה נחשבת טובה ובגלל זה אני סוחבת אותה (לקורות חיים) אבל אני ממש לא נהנית כי היא משעממת בטירוף :(
אנונימית
כמה זמן אתה עוד צריך לעבוד שם בשביל שזה יעזור לך לעתיד, אני אוהבת להכין לי ארוחות לעבודה וכאלה וזה עוזר לי בימים שאין כוח
שואל השאלה:
בשביל העתיד לרזומה זה ממש לא כי העבודה מעניינת אותי
אנונימית
איפה אתה עובד? תזכיר לעצמך למה אתה עובד שם