11 תשובות
כן
הייתי מנסה לעדן (לא יודעת אם לעדן היא המילה הנכונה אבל הכוונה שלא אגיד לה מיד "הוא בוגד בך" אלא אנסה להכין אותה לזה קודם כל) את זה כמה שיותר כדי שלא יבוא לה בבום
כן
אנונימי
כן
כן
כן ובטח גם מנתקת ממנה קשר איכ
אם הוא החבר הכי טוב שלי לא בטוח
הייתי אומר לו אולי שיפרד ממנה או שיספר לה
לא הייתי רוצה לדבר מאחורי הגב שלו
תלוי בקשר שלי איתה
אם אין בנינו יותר מידי קשר והיא פשוט הבת זוג של החבר הכי טוב שלי
הייתי מדבר איתו על זה שהוא יגיד לה וחופר על זה
לפני שאני שוקל אם לספר לה
כן
הייתי מדבר איתו לא איתה הוא החבר שלי לא היא
לא.
הייתי נותנת לו לפתור את זה בעצמו
התחברות ל