13 תשובות
עליו כלום
אבל על הבית ספר הייתי חושב יש לו שם מוזר
מה זה אומר הבית ספר הזה?
שואל השאלה:
לומדים שם רק לבגרויות
אנונימית
שהוא חכם
הייתי מאחל לו בהצלחה גם אם הייתי מתבאס שלא נמשיך ביחד. מה את חוששת שיקרה?
שואל השאלה:
שחברה שלי תחשוב שאני מטומטמת או מופרעת או משהו (אנחנו לא באותה עיר אז גם ככה לא הינו באותו בית ספר)
אנונימית
אני לא הייתי מסיק כזה דבר, בטח לא על מישהו שאני מכיר כבר ויודע שהוא לא מטומטם. בית ספר אקסטרני הוא צורת חינוך שמתאימה לאנשים מסויימים, היא שונה מהנורמה אבל זה לא אומר שמי שלומד שם הוא מטומטם או מופרע. זו בחירה אמיצה לבחור מסלול שמתאים יותר למי שאת.
שזה בסדר ואם הייתי מאמינה שהוא יכול להסתדר בבית ספר רגיל אז היה לי חבל שהוא מוותר
זה לא ויתור, זו בחירה אחרת. עדיין יוצאים עם אותה הבגרות.
כן אבל אם אפשר לעשות בבית ספר רגיל אז למה לא?
כי למה לסבול?
למה לוותר על חוויית של טיולים שנתיים וכאלה?
זה לא לכל אחד
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: