18 תשובות
ברור.
מצטערת לשמוע, זכרונו לברכה
אם זה היה חבר טוב בטח גם ההורים הכירו אחד את השני.. לדעתי זה בסדר לספר לו.
עדיף לספר..
משתתפת בצערך
לא הייתי מספרת
מצטערת לשמוע
אין לי אבא אבל כן
כמובן
הייתי מספרת כן
משתתפת בצערך...
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהןא יחשוב ש " הוא הבא בתור " למרות שהוא היה אלכוהוליסט
מי שאמר שלא היה מספר , למה?
הוא גם קנה לי מתנה היןם ואני לא רוצב שזה מה שאני אזכור ממנה.
אגב , אותו חבר בחמש שנים האחרונות השתנה לגמריי ונהיה די מעצבן , כמובן שכתבתי לו וזכ אבל הוא התחיל לחפש לריב עם אנשים גם לפני שזה קרה לאבא שלו
אנונימי
ברור למה לא
וזה שאבא שלך חבר שלך מת לא אומר שאבא שלך ימות בקרוב
לא נראלי שזה מה שהא יחשוב עליו
אני לא באמת משתפת את ההורים שלי בדברים אז אם הייתי במצב שלך זה היה מרגיש לי חסר תועלת לשתף

אבל אם הם היו שואלים אותי על זה אני הייתי מספרת וזורקת איזה תירוץ ללמה לא סיפרתי
^^^ואו קודם כל זו מחשבה קיצונית מאוד, אל תלך למקומות הלאה.
לגבי מה שכתבת בהמשך: חשוב שתלכו יחד לנחם את המשפחה בלי קשר לכמה החבר השתנה, נטו מתוך כבוד בסיסי לאבלים. זה בטוח קשה לחבר הילדות שלך להתמודד עם המוות של אבא שלו ולראות פנים מוכרות מהעבר יכול לעזור לו מאוד
לא אחי אבל
משתתף בצערך
שואל השאלה:
גיליתי על זה אחרי השבעה , למעשה זה היה לפני חצי שנה
חסמתי את אותו החבר בכל מקום אפשרי בגלל שהוא ממש פגע במישהי שאני מכיר.. סיפרתי לו בסוף מקווה שהחולצה שהוא קנה לי לא תתקשר לזה
אנונימי
ברור
כן ... , קרה משהו דומה אבל עם סבא של חבר ילדות ואני סיפרתי להורים
כי החבר הזה היה ממש קרוב לסבא שלו
אם היינו מדברים על זה אז כן
אבל סתם משום מקום זה מוזר