14 תשובות
אוהבות את המוזיקה שלו
כי הם צאחלות שלא אכפת להן
אנונימית
ככה
כי לא אכפת להן מבנות אחרות אכפת להן רק מעצמן
כי יש לו מוזיקה טובה והוא בנאדם טוב
כי יש כאלה ללא מוסר וערכים.
הוא אנס
אנונימית
כי לרוב הבנות בארץ לא אכפת מנשים/פמיניזם, הבחורות פה מאוד שוביניסיטיות ושמרניות
אנונימי
מה כפת לי שהוא אנס בגלל זה אני לא צריך להפסיק לישמוע אותו
^ בדיוק
אכפת להן רק מעצמן
אכפת להן רק מעצמן
אני מכירה מישהי שאמרה לי שהיא הולכת להופעות שלו כי היא אוהבת את השירים
כי יש להן טעם גרוע במוזיקה
אני מכיר מישהי שהולכת ותתפלאי היא לא צ'אחלה בכלל בשום מובן, הקטע זה שיש אנשים שלא חושבים שהוא באמת אנס, בסופו של דבר בית המשפט אמר את שלו וגם אם את אומרת שהוא אנס זה לא אומר כלום.. אם יש מישהי שלא חושבת שהוא אנס ואוהבת את המוזיקה שלו למה שלא תלך?
אנונימי
כי לא אכפת להן מאף אחד חוץ מעצמן
וגם כי יש להן טעם גרוע במוזיקה
וגם כי יש להן טעם גרוע במוזיקה
באותו הנושא: