16 תשובות
מה לא
אתם בעד זה שנירמלנו את זה שבנים (כבר תקופה ארוכה) הולכים עם אשכרה עירום עליון מלא ברחוב?

שכל אחד יעשה מה שבא לו דיי עם השאלות האלו
אנונימית
למי אכפת באמת
איך כולם התחילו לאהוב את המילה לנרמל

ולגבי השאלה
זה לא מספיק אכפת לי- שיתלבשו איך שהן רוצות
יואו למי אכפת
לא באמת אכפת לי אז לא בעד ולא נגד
לא אכפת לי תעשו מה שבאלכם
לא
אנונימי
שכל אחד שילך איך שנוח לו
כן
שכל אחת תלבש מה שבאלה
למי אכפת מה אחרים עושים כאילו אין לנו מספיק צרות משלנו
כן שילבשו מה שבאלהם
100 אחוז צודק אחי
יאללה צא לרחוב בתחתונים בוא נראה אותך גבר צא אחי
יותר מזה אני האמת דיי מורשם מבנות שעושות את זה בזמן שאני 5 שכבות ורועד מהקור
אנונימי