7 תשובות
כי הגיוני שיש בנות יפות..
יש גם בנים כאלה
אנונימי
לא ברור אני גם לא מבינה איך זה קורה
מה אני אעשה אלוהים אהב אותי כנראה טיפה יותר
סליחה
גם בנים יש כאלה
וואי כל כךך
באותו הנושא: