2 תשובות
זה שעות עמוסות אבל תאמת לי זה היה הפוך
שיעורי בוקר מזעזעים ואחהצ סבבה
שיעורי בוקר מזעזעים ואחהצ סבבה
אנונימי
שואל השאלה:
ואיך שיפרת את זה? זה באמת נוראי אתמול הלך לי ממש טוב וכבר דיברתי איתו על זה שאולי אני אגש לטסט לפני איזה טיסה שיש לי בקרוב והיום הוא אמר לי שהלכתי ברמה כמה שיעורים אחורה ושמה שהיה היום זה לא בכיוון של טסט זה מעצבן רצח היה סיוט
ואיך שיפרת את זה? זה באמת נוראי אתמול הלך לי ממש טוב וכבר דיברתי איתו על זה שאולי אני אגש לטסט לפני איזה טיסה שיש לי בקרוב והיום הוא אמר לי שהלכתי ברמה כמה שיעורים אחורה ושמה שהיה היום זה לא בכיוון של טסט זה מעצבן רצח היה סיוט
אנונימית
באותו הנושא: