6 תשובות
המורה מחליט אבל הגעת למינימום, את יכולה כזה לשאול אותו
תשלחי לו הודעה שאת רוצה לגשת
טסט פנימי מגיע מתי שהמורה מרגיש שהתלמיד מוכן וחיצוני בדרך כלל בין 28-32
אם הגעת למינימום הגעת כבר ל28 שיעורים כדאי שתבקשי כי יש כאלו שיכולים למרוח אותך בשביל כסף
לי המורה עשה טסט פנימי בשיעור 29 ואז הזמנו טסט חיצוני והתחיל כל התהליך של הטסטים. אז אני חושבת שאם עד שיעור 30 המורה לא עושה לך טסט פנימי ואז מרגישה שאת מוכנה אז תבקשי ממנו ותראי מה הוא יגיד תגידי לו שאת מרגישה מוכנה. אבל אני בטוחה שאם לדוגמא בשיעור 35 את עוד לא תעשי טסט פנימי אז זה כבר לא בסדר מהצד של המורה והוא מורח אותך ומושך את הזמן.
שואל השאלה:
תודה לכולם יש לי בקרוב טסט פנימי וזה הגיע מהמורה שלי