8 תשובות
זה רק שיעור רביעי...
שואל השאלה:
אבל מה אני עושה אם זה שאני לא מצליחה לקלוט את הפעולות הבסיסיות ת
אבל מה אני עושה אם זה שאני לא מצליחה לקלוט את הפעולות הבסיסיות ת
הוא לא מרים ידיים ואין מה חעשות ככה זה בהתחלה, זה משהו חדש לגמרי שאת עוד לא יודעת איך זה קורה ותאמיני לי שלאט לאט את תרגישי את השיפור, רק בשיעור העשירי הרגשתי שאני בכלל מתחילה להבין מה קורה, הכל בסדר אין מה לעשות זה לוקח זמן, ואין סיבה להיות לחוצה כולם מתחילים שם
את בשיער רביעי, את לא היחידה ורוב האנשים לא קולטים גם בשיעור עשר וחמש עשרה. הכל בסדר.
אצלי אני גם לא הייתי מאה והיה לי מורה חופר ומציק באמת שפשוט פעם אחת בכיתי כי הוא ראה שהכל מובן מאליו וכאלה והתעצבנתי ממש.
קחי את זה בקלילות, את עוד תהני.
בהצלחה !!!
אצלי אני גם לא הייתי מאה והיה לי מורה חופר ומציק באמת שפשוט פעם אחת בכיתי כי הוא ראה שהכל מובן מאליו וכאלה והתעצבנתי ממש.
קחי את זה בקלילות, את עוד תהני.
בהצלחה !!!
את רק בהתחלה, לגיטימי שלא תשלטי ברכב, את צריכה ללמוד להתנהל איתו במרחב. תסעי לאט, אל תמהרי בפניות, ואם את נמוכה אולי כרית תעזור לך.
אנונימית
הכל בסדר בקטנה רק התחלת אז מה
שואל השאלה:
תאמת המורה נהיגה קצת מאיץ בי שהוא רואה שאני עושה טעויות לא אשקר אני לא יודעת אם זה לטובתי או שזה סתם להלחיץ?
תאמת המורה נהיגה קצת מאיץ בי שהוא רואה שאני עושה טעויות לא אשקר אני לא יודעת אם זה לטובתי או שזה סתם להלחיץ?
אז אולי הוא לא מורה כזה טוב וכדאי לעבור למורה אחר או שהגישת לימוד שלו לא מתאימה לך וזה כנראה יכול רק להרוס לך
באותו הנושא: