4 תשובות
לא,זה באמת שטויות.
גם אני פחדתי רצח ואז באמת שדפקתי שם שנ"צ
זה לא אמור לכאוב בכלל, אחרי ההרדמה מקסימום שתרגישי זה קצת אי נעימות, אבל לא כאב.
אם עדיין כואב לך אחרי ההרדמה אז לא להתבייש לבקש עוד.
וכשההרדמה תתחיל לעבור יש סיכוי שיכאב קצת אבל כדור משכך כאבים יפתור את זה
היו לי הרבה סתימות, זה כואב בהתחלה בגלל לחץ לשבוע וזה
אולי קצת טעם מר אבל זה באמת בקטנה ואפשר לקחת נגד כאבים ולאכול משהו מתוק
בהצלחה!
התחברות ל