7 תשובות
נראה לי שכן
אנונימי
שואל השאלה:
סתם כולם אומרים אה?
סתם כולם אומרים אה?
שואל השאלה:
אני אישית חושב שלא נשמע מהם בשנה הקרובה
אני אישית חושב שלא נשמע מהם בשנה הקרובה
מאיפה לנו ? משערים, מנחשים
אין לנו את הלוז של הטילים
אין לנו את הלוז של הטילים
אנונימי
כנראה שיהיה גם ככה תמיד זה יום מתוח עם הערבים כל הזמן ועכשיו במיוחד בתקופה האחרונה עם כל המתיחות והמבצע אני מאמין שכן יהיה משהו
כל שנה יש מתח ביום ירושלים
זה תלוי בהם.
ישראל תמשיך במדיניות החיסולים ולא תשב בשקט
זה תלוי בהם.
ישראל תמשיך במדיניות החיסולים ולא תשב בשקט
זה יהיה המבחן של הממשלה הנוכחית, איך הם יגיבו לאיומי חמאס.
באותו הנושא: