28 תשובות
שיעור 100?????????
יש הרבה סיכויים שזה עקיצה גם עם אבא שלי זה היה ככה על ידני עד שהוא פשוט צעק על המורה שלו ואמר לו שיגיש אותו לטסט
אני גם חושבת כי אין סיכוי שהוא לא מגיש אותך עם כלכך הרבה שיעורים
שואל השאלה:
בחייאת הוא חונק אותי ואני לא יודע למה גם הוא לא אומר אי אפשר ככה.
אנונימי
תעבור מורה
שואל השאלה:
בחייאת והוא גם אומר לי אבא שלך ואני חברי ילדות והם באמת חברי ילדות והוא אומר כואב לי על אבא שלך כמה כסף אפשר לקחת לו אני חושב שהוא שקרן באמת הוא פשוט עוקץ אני לא מבין עד כמה אני עד כדי ככה גרוע או שזה עקיצה
אנונימי
שואל השאלה:
איך עוברים מורה?
אנונימי
בואנה איזה חצוף
תעבור מורה נשמה אתה צריך מורה שיתמוך בך
חפש מורה אחר פשוט
תגיד לו את מספר השיעורים שעשית עד כה ושאתה רוצה לעבור אליו
שואל השאלה:
הוא זין בכוח אבל לא נעים אני באמת לא יודע מה לעשות הוא חונק אותי כבר יותר מידי ואני גם לא יודע איך לעבור מורה?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל קח בחשבון שזה גם ידני אני באמת לא יודע אם זה אני שנוהג גרוע או עוקץ אני באמת לא יודע.
אנונימי
תפסיק אצלו תגיד לו או שאתה מגיש אותי טסט פנימי עכשיו או שאני עובר מורה ואל תתן לו לערבב אותך עם אתה לא מוכן עדיין אתה לא יודע לנהוג וזה מאה שיעורים זה מספיק גם לבן אדם הכי מפגר בארץ אל תוותר לו אחי
אנונימי
אין לא נעים
זה הכסף והזמן והרישיון שלך
אם אתה רוצה ככה להמשיך למרוח את הזמן תישאר איתו
אבל אם בא לך כבר לסיים עם זה לדעתי תחפש אחד אחר
מאה שיעורים ואתה לא נוהג טוב? לא נשמע הגיוני
שואל השאלה:
יופי סידרת לי את הראש תודה רבה פשוט אבא שלי יכעס עליי הוא חבר ילדות שלי אני לא מאמין לך וכל זה בחייאת אני לא יודע מה להגיד לאבא.
אנונימי
זה לא בעיה תחפש מורה טוב עם המלצות ספר לו את כל הסיפור הוא כבר ידאג לך לכל השאר
תגיד לו שחבר שלו רמאי
ותכלס זה בחירה שלך לאן ללכת כל עוד אתה משלם הכל טוב אבא שלך יתגבר על זה
תסביר לאבא שלך שחבל על הכסף שלו חמאה שיעורים זה מוגזם לכל הדעות
שואל השאלה:
הבעיה שהוא גם מכיר את כל המורים איזה מורה יאמין לי אולי אני אלך לאור ירוק וזהו באמת שגם הוא מורה גרוע הוא אומר ימין ושמאל חלש מידי ושהוא רוצה שאני יעשה פניה או משהו הוא אומר שניה אחרונה או חלש כאילו אני מצפה שאני ידע את זה לבד אני כבר לא יכול איתו אני לא מבין אם אני אוטיסט וזה בעיה שלי או שזה עוקץ אני באמת לא יודע
אנונימי
שואל השאלה:
אבא שלי משלם זה הבעיה
אנונימי
אין לך איזה חבר/ה שלמדו נהיגה ועברו טסט? שממליצים על המורה שלהם?
אבל אמרת לאבא שלך שזה לא הגיוני שהוא לא נותן לך לגשת לטסט?
שואל השאלה:
יש לי חבר עבר טסט אז אני כנראה יעבור לאור ירוק וזהו.
אנונימי
שואל השאלה:
לא לא אמרתי לאבא כי חשבתי שזה בעיה שלי כל הזמן
אנונימי
אז תשתף אותו ואני מאמינה שהוא יתמוך בך
בהצלחה נשמה בעזרת השם טסט ראשון אתה עובר
שואל השאלה:
נקווה אבל לפחות טסט פנימי כבר.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכם על העזרה באמת.
אנונימי
יאללה תעבור צריך שיהיה קשר טוב ביניכם הוא סתם חונק
התחברות ל