4 תשובות
נשמע שזה אשמת המורה, שלא שם לב לאיך אתה נוהג..
אל תתן לזה להסיח דעתך, תתמקד בנהיגה, תמצא טעויות שלך ותעבוד עליהם, תפתח ביטחון בנהיגה ולאט לאט תצליח. בהצלחהה
אל תתן לזה להסיח דעתך, תתמקד בנהיגה, תמצא טעויות שלך ותעבוד עליהם, תפתח ביטחון בנהיגה ולאט לאט תצליח. בהצלחהה
הגיוני
והוא אמור להסתכל איך אתה נוהג, גם אם הוא מדבר בו\טלפון תוך כדי.. קיצר לא סבבה שלו
והוא אמור להסתכל איך אתה נוהג, גם אם הוא מדבר בו\טלפון תוך כדי.. קיצר לא סבבה שלו
בהחלט
מעטים מי שמוכן לטסט בידני שיעור 30
אני אישית הייתי צריכה 40 ומשהו שיעורים שניגשתי לטסט בידני, עברתי ראשון.. אבל אני באופן טבעי די גרועה לכן הייתי צריכה המון ניסיון עם ההילוכים
אני אישית הייתי צריכה 40 ומשהו שיעורים שניגשתי לטסט בידני, עברתי ראשון.. אבל אני באופן טבעי די גרועה לכן הייתי צריכה המון ניסיון עם ההילוכים
אנונימית
באותו הנושא: