6 תשובות
לא נורא
עשית טסט?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
לא
זה ממש בסדר לי לקח יותר מחצי שנה לעבור כל אחד בזמן שמתאים לו
אנונימית
תתנחמי בזה שאני למדתי קצת יותר משנה עם 60 שיעורים..
אנונימי
לקח לי 7 וקצת חודשים לעבור טסט. הכל בסדר
באותו הנושא: