8 תשובות
זה הכל תלוי ברגשות שלך ואם לא אז לא
לא בכוח
לא בכוח
לא בהכרח הכל מגיע בזמנו אבל אם את לא מרגישה כלפיו בצורה הזאת יכול להיות גם שהוא פשוט לא האחד עבורך כרגע
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו אבל לא מאוהבת בו ניראלי
אני אוהבת אותו אבל לא מאוהבת בו ניראלי
אנונימית
מאיזה בחינה את לא מאוהב בו?
מה ההבדל בעייניך?
שואל השאלה:
כאילו להיות מאוהבת זה יותר קיצוני מלאהוב
כאילו להיות מאוהבת זה יותר קיצוני מלאהוב
אנונימית
אז קחי תזמן אולי זה יגיע בקרוב, מקסימום תיפרדו
אולי את חושבת יותר מידי מה זאת אהבה. אם את אוהבת מישהו אז את תרגישי אליו הערכה וחמלה ותסמכי עליו. אם את מאוהבת במישהו את תרגישי פרפרים בבטן, התרגשות לראות אותו ורצון להיות איתו המון. אני לא יודעת מה קורה אצלך, אבל אולי את לא נמשכת אליו ובגלל זה את חושבת ככה, או שזה בגלל משהו אחר שוב אני לא יודעת לא הסברת כל כך:)
באותו הנושא: