4 תשובות
זה אחלה לגמרי, וכל דבר קורה בזמן שלו
שזה בסדר גמור וכל אחד בקצב שלו.
לא לכולן אמורים להיות חברים בגיל הזה
זה ממש לא משנה אם יש לך חבר או אין לך חבר, זה לא מה שמגדיר אותך