4 תשובות
אנשים באמת פונים לפסיכולוג כי יש יותר מודעות. אבל אני לא חושב שזה עניין של האם צריך או כדאי לפתור בעיות לבד.
אם מישהו עבר את כל הטרחה של לפנות לפסיכולוג כנראה הוא צריך עזרה, לא משנה כמה שולי זה.
אם מישהו עבר את כל הטרחה של לפנות לפסיכולוג כנראה הוא צריך עזרה, לא משנה כמה שולי זה.
אפשר להגיד שטיפול פסיכולוגי לא יזיק לאף אחד (אם מתעלמים מהעובדה שפגישה של שעה עולה 400 שקלים). אני חושבת שהצורך משתנה מבן אדם לבן אדם, ומן הסתם יש כאלו שזקוקים לעזרה יותר מאחרים. עם הקשיים אתה בכל מקרה מתמודד לבד, טיפול פסיכולוגי לא אמור לקחת ממך את היכולת להרגיש רע ולהתגבר על זה. הטיפול אמור רק לכוון אותך.
לא כולם. אנשים עם מודעות ויכולת ביטוי וויסות רגשי גבוה לא צריכים את זה ככ.
פסיכולוג מיועד כדי להרגיע, להכניס דברים לפרופורציה, לעכל דברים, וללמוד איך להתנהל בעולם שנראה לך מאוד מפחיד וקשה.
אם לא קשה לך או שאתה לא מתמודד עם אישזהי טראומה או שריטה נפשית כלשהי, אין ככ למה ללכת לטיפול.
פסיכולוג מיועד כדי להרגיע, להכניס דברים לפרופורציה, לעכל דברים, וללמוד איך להתנהל בעולם שנראה לך מאוד מפחיד וקשה.
אם לא קשה לך או שאתה לא מתמודד עם אישזהי טראומה או שריטה נפשית כלשהי, אין ככ למה ללכת לטיפול.
כולם צריכים מישהו לדבר איתו
באותו הנושא: