7 תשובות
כן
לא
לא
טיפול פסיכולוגי בתכלס זה מישהו לדבר איתו שיכול לתת לך הבחנה בלי אינטרסים או לשפוט אותך
לכולם יש משהו על הלב לפרוק
לא כולם צריכים*
אבל זה מומלץ
לכולם יש משהו על הלב לפרוק
לא כולם צריכים*
אבל זה מומלץ
טיפול פסיכולוגי זה לא מזיק, יש כאלה שצריכים את זה יותר מאחרים. אישית מהנקודת מבט שלי - אני חושבת שאם כל בן אדם יעשה שיחה עם איש מקצוע לפחות פעם בתקופה כלשהי יכול רק להטיב.
כן במידה כזו או אחרת. מי שחושב שהוא לא צריך טיפול פסיכולוגי הוא נזק לציבור שגורם לאחרים ללכת לפסיכולוג בגללו. פסיכולוג זה לא פשע
פסיכולוג זה כמו בונוס
יש כאלה שצריכים ויש כאלה שלא אבל כך או כך זה טוב שיש
יש כאלה שצריכים ויש כאלה שלא אבל כך או כך זה טוב שיש
באותו הנושא: