התחברות
הרשמה
עברתי את התאוריה בבית ספר אבל זה עדיין לא מראה לי שיש לי תאוריה באתר הממשלתי מישהו יודע למה?
23 ביוני 2026, 10:25
תיאוריה
תשובה אחת
לוקח לזה זמן להתעדכן אבל הכל טוב משרד החינוך מסונכרן עם משרד הרישוי בנוגע לזה
B
Billie scofiled
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עשיתי תאוריה דרך הבית ספר ועברתי, מה אני עושה עכשיו עם התאוריה?
למה באתר "עברתי" של התאוריה יש דגל פלסטין בדף הבית?
לא עברתי תאוריה התאוריה שעושים מחוץ לבית ספר זה אותו דבר?
עשיתי תאוריה דרך הבית ספר בכיתה י ועכשיו אני ב יב האם התאוריה עדיין בתוקף??
אם עברתי תאוריה של רכב (לא עברתי עדיין טסט ) אני יכולה לסוע עם קורקינט חשמלי ?
עברתי תאוריה בסוף כיתה י ואני עכשיו יב זה עדיין תקף?
איפה אני בודק אם עברתי את התאוריה שהייתה לי דרך הבית ספר?
גם לכם היה תאוריה כיתה י ולא עברתם תאוריה בבית ספר ?
איפה רואים אם עברתי את התאוריה דרך בית ספר?
ממש נורא אם לא עברתי את התאוריה של הבית ספר?
עברתי תאוריה בבית ספר אבל לא נתנו לי טופס תאוריה איך אני אוכל להירשם ללימוד נהיגה??