4 תשובות
אין כזה דבר טופס תאוריה... את פשוט ממשיכה בשלבים הבאים, מילוי טופס במשרד הרישוי באינטרנט, בדיקת עיניים וכו
תשאלי אותם
כיף לך שעברת.. אני לא חחח אה ואין לי שמץ
באותו הנושא: