5 תשובות
לא
זה נורא מאוד כי עכשיו בתאוריה החיצונית יש לך רק 4 טעויות בשביל עובר ואת צריכה לשלם על התיאוריה, על הנסיעות למקום של התיאוריה.
איזה באסה
תעשי חיצוני זה גם בסדר
אני מבין שזה היה טעויות מקריות אז כנראה לא תהיה לך בעיה לעבוד את החיצוני
תעשי חיצוני זה גם בסדר
אני מבין שזה היה טעויות מקריות אז כנראה לא תהיה לך בעיה לעבוד את החיצוני
לא זה לא נורא, התיאוריה של הבית ספר יותר קשה לפי מה שאני יודעת.
אפשר קצת לפרט איזה שאלות היו בבקשה? יש לי עוד חצי שעה, ומקווה שעברת
אנונימי
באותו הנושא: