8 תשובות
אני חושב שבמדינות המערב אין פטריארכיה כי היא לא מוצדקת - נשים מסוגלות לרוב הדברים שגברים מסוגלים להם.
אני חושבת שזה עדיין מוצדק כי גברים פחות נותנים לרגשות לשלוט עליהם ואנחנו בתור נשים לא יציבות רגשית, גם בתור נשים יותר קל להפעיל עלינו מניפולציות אז בתור מנהיגות אנחנו לא נהיה טובות כמו גברים וזה סדר כללי חברתי שנשמר בגלל כשלון במנהיגות של נשים
אנונימית
^סלחי לי זה ממש שטויות

גברים לא נשלטים רגשית? גברים מבצעים 92 אחוז מהפשעים האלימים בחברה מוזמנת לבדוק
גברים בקלות נופלים להתמכרויות ביותר קלות מתוצאה רגשית, נוהגים בזמן שהם שותים אלכוהול

ולשאלה אני לגמרי מאמינה שנשים יכולות להנהיג בדיוק אותו דבר כמו גברים, אין שום ספק וחבל שיש אנשים שעדיין נופלים לאמונה השטותית הזאת שגברים יותר טובים בהנהגה
אנונימית
לא נמאס לך לשאול את אותה שאלה כל הזמן?
ברור שאנחנו יכולות לא זה לא מוצדק
הפטריארכיה לא מוצדקת, אבל גם ש*רק* נשים ישלטו (מטריארכיה) לא מוצדק באותה מידה, אם הבנתי נכון את השאלה. בכל מקרה, הדבר הנכון הוא שוויון זכויות והזדמנויות.
אני חושב שחייב להפסיק לראות גברים כבני אדם לוגיים ונשים כבני אדם רגשיים כי בבירור יש יוצאי דופן והרבה, וזאת רק הוכחה לכמה שהפטריארכיה מושרשת עמוק בנו, והיא משהו שהאנושות ככלל חייבת להתנער ממנו
אני אענה בעקיפין: צריכה לעולם לא יכולה להיות מעל ייצור בהיררכיה, אחרת החברה מאבדת את כל המשאבים שלה.
התחברות ל