50 תשובות
מסכימה איתך, לא לגיטימי
גם אני לא תומכת בחמאס או משהו אבל העובדה היא שזה לא פייר
גם אני לא תומכת בחמאס או משהו אבל העובדה היא שזה לא פייר
את שמאלנית
שואל השאלה:
^כן הכי קל לומר את זה
^כן הכי קל לומר את זה
אנונימית
מה עובר עליכם אנשים? הפלסטינים הם האנשים התת רמה גירשו אותם מכל מדינה שהם חיו בה עובדה שאנחנו ניסינו לעשות שלום אך הם השתמשו בנשק למטרת פיגועים והם משלמים משכורות למשפחות של מחבלים אז אנשים תבינו זה או אנחנו או הם ומי שלא טוב לו שלא יגור פה!!!
ברגע שאת רושמת 'אנחנו מפוצצים ומגרשים אותם' זה נשמע שאת דווקא כן תומכת בהם.
היהודים לפי מיטב ידיעתי לא ניסו אי פעם לפתוח במלחמות, אבל איכשהו תמיד נקלענו לזה כי יש אינסוף שמועות ודיבורים לגבי יהודים.
אז תסלחי לי אבל אין שום סיבה שנעשה להם משהו רע ואנחנו פשוט מגנים על עצמנו.
היהודים לפי מיטב ידיעתי לא ניסו אי פעם לפתוח במלחמות, אבל איכשהו תמיד נקלענו לזה כי יש אינסוף שמועות ודיבורים לגבי יהודים.
אז תסלחי לי אבל אין שום סיבה שנעשה להם משהו רע ואנחנו פשוט מגנים על עצמנו.
הקטע שאנחנו לא הלכנו לעזה ואנסנו בנות והרגנו אנשים אלא אם כן זה עם מטרה, בכל אופן לפי ידיעתי
וגם אמרנו לצד השני לפני שתקפנו כך שהיה להם זמן להתפנות
וגם אמרנו לצד השני לפני שתקפנו כך שהיה להם זמן להתפנות
שואל השאלה:
^כן והם יכולים לומר את זה עלינו
^כן והם יכולים לומר את זה עלינו
אנונימית
כל נסיון שלום איתם הסתיים ברצח של ישראלים!!!! גם ה7 באוקטובר חשבנו שהחמאס בא לעשות שלום ואכלנו חרא!!
^^אבל במקרה שלהם זה יהיה שקר כי הם כן עשו את זה
זה לא לגיטימי אם זה סיפור מאותו סגנון.
כלומר, אם יהודי עכשיו הולך לעיר ערבית ודוקר שם מישהו-לא לגיטימי בשום צורה.
אבל אם זה בסגנון "לא מוכן להעסיק אדם בגלל שהוא ערבי" זה סיפור אחר לחלוטין.
יש הבדל עצום בין רצח רנדומלי על בסיס אתני לאי העסקה רנדומלית על בסיס אתני.
כלומר, אם יהודי עכשיו הולך לעיר ערבית ודוקר שם מישהו-לא לגיטימי בשום צורה.
אבל אם זה בסגנון "לא מוכן להעסיק אדם בגלל שהוא ערבי" זה סיפור אחר לחלוטין.
יש הבדל עצום בין רצח רנדומלי על בסיס אתני לאי העסקה רנדומלית על בסיס אתני.
שואל השאלה:
^^^yiapm אני לא אני רק אומרת עובדות שאפילו אומרים בחדשות
^^^yiapm אני לא אני רק אומרת עובדות שאפילו אומרים בחדשות
אנונימית
- אנחנו מפוצצים אותם כתגובה, ואל תשכחי שאנחנו מודיעים לפני לאזרחים להתפנות.
- "גירשנו" אותם מהבתים שלהם בשביל שלא יפגעו מההפצצות.
והם כן יכולים להתפתח, לאו דווקא מבחינת נשקים, לנסות להפוך את המציאות שהם חיים בה ליותר טובה, לחיות כמדינה. אבל הם בוחרים לתת לכעס שלהם להשתלט עליהם עד כדי פיגועים.
- "גירשנו" אותם מהבתים שלהם בשביל שלא יפגעו מההפצצות.
והם כן יכולים להתפתח, לאו דווקא מבחינת נשקים, לנסות להפוך את המציאות שהם חיים בה ליותר טובה, לחיות כמדינה. אבל הם בוחרים לתת לכעס שלהם להשתלט עליהם עד כדי פיגועים.
שואל השאלה:
^^^bunny בטעות לא שמתי לב שכתבו התגובות זה לא קשור לתגובה שלך
^^^bunny בטעות לא שמתי לב שכתבו התגובות זה לא קשור לתגובה שלך
אנונימית
^אה אוקיי
זאת לא אשמתנו שהחמאס מתחבר בין כולם שוב פעם אני יגיד זה או אנחנו או הם!!! ואם נצטרך להעיף אותם או להרוג אותם בשביל חטופים אנחנו צריכים לעשות את זה בלי לחשוב פעמיים החזק שורד אין מה לעשות ככה זה בעולם שלנו.
תכלס נכון כי בתכלס אין להם שום תקווה לשום עתיד הם כלואים בבועה, ומפוצצים אותם בתוך הבועה הזאת.
עם זאת החמאס שולט שם אז אין לנו מה לעשות. אם המדינות היו רוצות הם היו מעיפים את החמאס
עם זאת החמאס שולט שם אז אין לנו מה לעשות. אם המדינות היו רוצות הם היו מעיפים את החמאס
שואל השאלה:
^^^אין לי רעיון לכינוי בדקתי בגוגל וההגדרה של גרוש מתאימה לזה בגלל שלא הייתה להם באמת ברירה זה או למות או לעשות את זה
^^^אין לי רעיון לכינוי בדקתי בגוגל וההגדרה של גרוש מתאימה לזה בגלל שלא הייתה להם באמת ברירה זה או למות או לעשות את זה
אנונימית
^רק שיש להם ברירה.
הם יכלו לא לבחור בחמאס.
ומרידות זה דבר שקורה בעולם כל הזמן, למה שם זה לא קורה?
הם יכלו לא לבחור בחמאס.
ומרידות זה דבר שקורה בעולם כל הזמן, למה שם זה לא קורה?
כי יחסי הציבור של מדינת ישראל שווים לח**
תמיד יש ברירה,
הם יכלו להתנגד לחמאס ובחרו שלא,
הם יכלו לא לארח חטופים שלנו בבית שלהם ובחרו לעשות זאת בכל זאת,
הם יכלו לא לצאת למצעדים ולחגוג ב7/10, ועשו גם את זה בכל זאת.
אז תגידי לי למה בעצם אנחנו אמורים להמשיך לרחם עליהם? העובדה שאנחנו מודיעים להם זה כבר מעל ומעבר.
הם יכלו להתנגד לחמאס ובחרו שלא,
הם יכלו לא לארח חטופים שלנו בבית שלהם ובחרו לעשות זאת בכל זאת,
הם יכלו לא לצאת למצעדים ולחגוג ב7/10, ועשו גם את זה בכל זאת.
אז תגידי לי למה בעצם אנחנו אמורים להמשיך לרחם עליהם? העובדה שאנחנו מודיעים להם זה כבר מעל ומעבר.
שואל השאלה:
^ואז הם ימותו וגם למה שהם לא יעשו את זה אני יכול להבטיח לך שבמאה אחוז הייתה עושה את אותו דבר אם הייתה במקומם וגם אם יומרו לך שמחבל מת אתה תשמח נכון? בשבילם ישראלים הם כמו מחבלים
^ואז הם ימותו וגם למה שהם לא יעשו את זה אני יכול להבטיח לך שבמאה אחוז הייתה עושה את אותו דבר אם הייתה במקומם וגם אם יומרו לך שמחבל מת אתה תשמח נכון? בשבילם ישראלים הם כמו מחבלים
אנונימית
הם יורים עלינו. מסרבים לכל פיתרון כבר 150 שנה. עושים פיגועים נגד ילדים ואזרחים. רצחו אנסו ושרפו אזרחים תמימים לא רק בשביעי אלא מההתחלה שלהם כ"עם" והם פלשו לנו לארץ שהיא שלנו ושייכת לנו ולנו בלבד. יש לנו את הכוח להעיף את כל הערבים מפה תוך 10 דקות ואנחנו לא עושים את זה כי אנחנו לא חיות כמוהם. חוץ מזה שהטיעון שלהם ממש לא מעניין אותי אני בטוח בצדקת הדרך שלנו באלף אחוז והשקר שהם מספרים לעצמם ומאמינים בו לא משפיע עליי בכלל. ברגע שהם יזרקו את כל הנשק שלהם לים ויפסיקו לנסות רצוח אותנו בכל מקום בעולם תאמיני לי שגם אנחנו נפסיק להלחם בהם אף אחד פה לא רוצה מלחמה. והם בטח לא יכולים לטעון שהם מגנים על עצמם שהם פולשים לנו לבתים ואונסים ילדות בנות 14
^^זה ממש לא המצב.
הפיכות עממיות קרו כבר יותר מפעם אחת בהיסטוריה.
ליטרלי כל העולם הערבי נכנס למלחמת אזרחים מול הממשלות המושחתות שלו לפני עשור. למה לא ראינו משהו דומה בעזה?
הפיכות עממיות קרו כבר יותר מפעם אחת בהיסטוריה.
ליטרלי כל העולם הערבי נכנס למלחמת אזרחים מול הממשלות המושחתות שלו לפני עשור. למה לא ראינו משהו דומה בעזה?
שואל השאלה:
^אם יומרו לישראל מהצד השני "בואו נסיים את המילחמה אנחנו לא נתקוף אותכם ונחזיר לכם את החטופים ואתם תעזבו אותנו" הייתה מסכים עם זה?
^אם יומרו לישראל מהצד השני "בואו נסיים את המילחמה אנחנו לא נתקוף אותכם ונחזיר לכם את החטופים ואתם תעזבו אותנו" הייתה מסכים עם זה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^אנוכי=אני כי הם חיים בתנאי חיים שהם אפילו לא חושבים על זה רק על לשרוד או שישראל היא הרעה אין להם תפיסה כזו
^^אנוכי=אני כי הם חיים בתנאי חיים שהם אפילו לא חושבים על זה רק על לשרוד או שישראל היא הרעה אין להם תפיסה כזו
אנונימית
^^כן.
בכל יום כן.
כולל נסיגה מלאה מהרצועה.
בתור תושב העוטף אומר.
^זה בולשיט.
תנאי החיים גם ברצועה וגם איוש הם מהטובים בעולם הערבי.
הרבה יותר מהמצב בסוריה ולבנון. וגם יותר ממצרים.
בכל יום כן.
כולל נסיגה מלאה מהרצועה.
בתור תושב העוטף אומר.
^זה בולשיט.
תנאי החיים גם ברצועה וגם איוש הם מהטובים בעולם הערבי.
הרבה יותר מהמצב בסוריה ולבנון. וגם יותר ממצרים.
שואל השאלה:
^זה לא נכון אין להם מכוניות אפילו
^זה לא נכון אין להם מכוניות אפילו
אנונימית
את ממש לא מבינה ערבים ואת המנטליות שלהם. אידאולוגיה דתית ואדמה חזקים הרבה יותר אצלם מכל דבר אחר גם מהתנאי מחייה שלהם וגם מהחיים עצמם הם ישחטו בעצמם 1000 ערבים בשביל לא לוותר על גרגיר אחד אדמה.
^^בולשיט.
ברצועת עזה יש רכבים בכמעט כל בית.
יצאתי מרפיח לפני פחות משבוע. הרכבים עדיין שם. אפילו לא נגענו בהם.
ברצועת עזה יש רכבים בכמעט כל בית.
יצאתי מרפיח לפני פחות משבוע. הרכבים עדיין שם. אפילו לא נגענו בהם.
שואל השאלה:
^אוקיי טוב לדעת תודה על המידע(:
^אוקיי טוב לדעת תודה על המידע(:
אנונימית
^לא אכפת לי מכסף.
אכפת לי מיעילות וכישורים, גם במחיר יקר יותר של כסף.
אם יש רפורמה שתייעל את משרד הביטחון אני מוכן לחקור אותה ולבצע אותה בשמחה.
אכפת לי מיעילות וכישורים, גם במחיר יקר יותר של כסף.
אם יש רפורמה שתייעל את משרד הביטחון אני מוכן לחקור אותה ולבצע אותה בשמחה.
^אני לוחם.
אבל אני לחלוטין לא ארוץ לפוליטיקה. יש לי עניינים אחרים שלא כוללים להיות תלוי בבחירות כל 4 חודשים.
אבל אני לחלוטין לא ארוץ לפוליטיקה. יש לי עניינים אחרים שלא כוללים להיות תלוי בבחירות כל 4 חודשים.
^ישראלי.
ואני עושה רק מה שכיף לי. לרוב זה גם מה שאני טוב בו.
ואני עושה רק מה שכיף לי. לרוב זה גם מה שאני טוב בו.
^כיף להיות לוחם.
וברור שזה קשה. אבל זה שדברים קשים לא אומר שהם דברים רעים.
וברור שזה קשה. אבל זה שדברים קשים לא אומר שהם דברים רעים.
וזה בדיוק הבעיה, יש להם תפיסה שגויה לגבינו, החינוך שלהם מגיל צעיר זה שנאה ליהודים.
פה לעומת זאת מתעקשים לעשות הפרדה בין מחבל לערבי.
פה לעומת זאת מתעקשים לעשות הפרדה בין מחבל לערבי.
^לא.
^נחל.
ותעשה מה שטוב לך.
ותעשה מה שטוב לך.
^לא בשביל המדינה.
בשביל חברים שלי? בשמחה. בשביל האנשים שאני אוהב? אני אקפוץ על 10 רימונים.
ואני חושב שאני אדם סבבה. לא טוב במיוחד.
בשביל חברים שלי? בשמחה. בשביל האנשים שאני אוהב? אני אקפוץ על 10 רימונים.
ואני חושב שאני אדם סבבה. לא טוב במיוחד.
שואל השאלה:
^ שופטים אנשים לפי המעשים לא לפי הכוונות לפחות תלוי וגם הכוונות שלך טובות אז אתה אדם טוב(:
^ שופטים אנשים לפי המעשים לא לפי הכוונות לפחות תלוי וגם הכוונות שלך טובות אז אתה אדם טוב(:
אנונימית
^לא.
כי אני לא פוחד שהאירוע הזה יקרה.
אין לי חשש מסוג כזה של אירוע.
כי אני לא פוחד שהאירוע הזה יקרה.
אין לי חשש מסוג כזה של אירוע.
שואל השאלה:
^מסכימה ומחזקת
^מסכימה ומחזקת
אנונימית
יש לי סיבה אחת. אנחנו ישראלים וגם אני ישראלי. לכן אין לי שום סיבה לתמוך בהם. לא אכפת לי מי עשה מה כי בסוף אני רוצה לחיות ואכפת לי מעצמי יותר מהם
^^אני ציוני.
^חילוני.
^החלטתי לחקור.
^כן.
^דבר נחוץ ורלוונטי
^לא צריך להתנות שום זכות אזרחית בשירות צבאי או לאומי.
וכמובן שגם לערבים, הם גם אזרחים במדינה בפעם האחרונה שבדקתי.
וכמובן שגם לערבים, הם גם אזרחים במדינה בפעם האחרונה שבדקתי.
^^כי המדינה היא לא עסק למטרות רווח.
המדינה היא אוסף של אזרחיה, אוסף האמונות המשותפות של כל תושביה הוא מה שיוצר את המדינה.
אם אתה רוצה שאנשים יעשו יותר בשביל המדינה אתה צריך למצוא את הדרך לשכנע אותם לעשות יותר במסגרת החוק.
^וכמובן שגם אתיופים. וגם חרדים. וגם קיבוצניקים ומושבניקים. אפילו אנשים מהציונות הדתית. כולם זכאים לאותם זכויות כמו כל אחד אחר.
המדינה היא אוסף של אזרחיה, אוסף האמונות המשותפות של כל תושביה הוא מה שיוצר את המדינה.
אם אתה רוצה שאנשים יעשו יותר בשביל המדינה אתה צריך למצוא את הדרך לשכנע אותם לעשות יותר במסגרת החוק.
^וכמובן שגם אתיופים. וגם חרדים. וגם קיבוצניקים ומושבניקים. אפילו אנשים מהציונות הדתית. כולם זכאים לאותם זכויות כמו כל אחד אחר.
^הוגן? העולם לא הוגן.
אנשים שונים מתחילים מנקודות שונות ומגיעים לדברים שונים.
כשאדם מגיע ממקום שאין בו בית ספר, הוא לא מסוגל להתחרות באדם שלמד באוניברסיטה.
זה לא הוגן.
לאף אחד לרוב לא אכפת.
הדרך היחידה להילחם באי ההוגנות הזו היא להפלות קצת קבוצה אחת, כדי שהם יוכלו להתחרות בקבוצה השנייה.
זה גם לא הוגן, אבל זה יותר צודק ואחראי.
אנשים שונים מתחילים מנקודות שונות ומגיעים לדברים שונים.
כשאדם מגיע ממקום שאין בו בית ספר, הוא לא מסוגל להתחרות באדם שלמד באוניברסיטה.
זה לא הוגן.
לאף אחד לרוב לא אכפת.
הדרך היחידה להילחם באי ההוגנות הזו היא להפלות קצת קבוצה אחת, כדי שהם יוכלו להתחרות בקבוצה השנייה.
זה גם לא הוגן, אבל זה יותר צודק ואחראי.
באותו הנושא: