5 תשובות
הם כן מתים..

עריכה: הם מתים בכלא, כולם מתים בסופו של דבר
שואל השאלה:
לאדע אם את מעודכנת אבל העונש על רצח הוא מאסר עולם לא הוצאה להורג
אנונימי
יש
פשוט לא בישראל
אבל תכלס אם אתה רואה מחבל שרוצח עדיף לך פשוט לרצוח אותו
כי אי אפשר להחליט למי מגיע לחיות ולמי לא... ישראל אמורה להיות מדינה מודרנית, ורק במדינות שמרניות או עולם שלישי יש עונש רצח.
02
כי אנחנו לא מדינה כזאת,חוץ מזה עונש מוות זה בעיניי הרבה יותר קל מאשר להירקב כל החיים שלך בכלא
התחברות ל