27 תשובות
צריך עונש מוות
לא, צריך משהו חמור יותר
מאסר עולם
אבל באמת עולם עד שהוא ימות
וזה בסדר אם יתעללו בו קצת בדרך
זה העונש המתאים לדעתי
אבל באמת עולם עד שהוא ימות
וזה בסדר אם יתעללו בו קצת בדרך
זה העונש המתאים לדעתי
לא
אחכ יחזירו אותו ועוד כמה בשביל להביא שבוי יהודי
אחכ יחזירו אותו ועוד כמה בשביל להביא שבוי יהודי
אנונימית
ועונש כלא לרוצח שהוא לא מחבל? אם אומרים שרצח מצדיק עונש מוות אז צריך להכיל את זה על כל הרוצחים ולא רק על "מחבלים" זה דבר ראשון דבר שני אנחנו צריכים לשאול את עצמנו:
א) האם זה מוסרי?
ב) האם זה מועיל (זאת אומרת כגורם הרתעה)?
ג) האם זה משתלם כלכלית (עונש מוות זה יקר..)?
ד) מה המטרה של מערכת הכליאה שלנו - שיקום או ענישה?
ה) האם אין פתרון טוב יותר שלא מצדיק מעשה בלתי הפיך?
ו) מה מדינות אחרות יחשבו על זה שאנחנו מוציאים להורג מחבלים אם כבר עכשיו כשאנחנו לא מוציאים אותם להורג עדיין מגנים אותנו על האופן שבו אנחנו מתייחסים אליהם והאם יוטלו עלינו סנקציות כתוצאה מכך (או במילים אחרות - מה דעת הציבור הבינלאומית תהיה במקרה כזה)?
אם התשובה שלך לכל השאלות האלה עדיין תומכת בעונש מוות נראה לי שאתה ילד מיוחד
א) האם זה מוסרי?
ב) האם זה מועיל (זאת אומרת כגורם הרתעה)?
ג) האם זה משתלם כלכלית (עונש מוות זה יקר..)?
ד) מה המטרה של מערכת הכליאה שלנו - שיקום או ענישה?
ה) האם אין פתרון טוב יותר שלא מצדיק מעשה בלתי הפיך?
ו) מה מדינות אחרות יחשבו על זה שאנחנו מוציאים להורג מחבלים אם כבר עכשיו כשאנחנו לא מוציאים אותם להורג עדיין מגנים אותנו על האופן שבו אנחנו מתייחסים אליהם והאם יוטלו עלינו סנקציות כתוצאה מכך (או במילים אחרות - מה דעת הציבור הבינלאומית תהיה במקרה כזה)?
אם התשובה שלך לכל השאלות האלה עדיין תומכת בעונש מוות נראה לי שאתה ילד מיוחד
שואל השאלה:
לא רק מחבל כל רוצח
לא רק מחבל כל רוצח
אנונימי
תתייחס לכל מה שאמרתי, ואם ככה אז רצח של אדם אחד מצדיק עונש מוות? כמה אנשים צריך לרצוח כדי לקבל עונש מוות בעינייך?
למרות שאני שונאת את הקשה של הלחם אני חייבת להסכים עם אחד:)
אנונימית
אפילו בארצות הברית במדינות שיש בהן עונש מוות לא מקבלים עונש מוות על רצח של אדם אחד
למה את שונאת אותי..?
שואל השאלה:
דבר ראשון. לא אמרתי עונש מוות אמרתי רק אם כלא זה טוב. יכול להיות עונשים יותר גדולים נכלא. למשל עינויים או דברים כאלו
דבר ראשון. לא אמרתי עונש מוות אמרתי רק אם כלא זה טוב. יכול להיות עונשים יותר גדולים נכלא. למשל עינויים או דברים כאלו
אנונימי
חחח תקרא שוב;)
התכוונתי שאני שונאת קשה של לחם (לחם רגיל, לא אתה) אבל מסכימה עם אחד (אתה)
התכוונתי שאני שונאת קשה של לחם (לחם רגיל, לא אתה) אבל מסכימה עם אחד (אתה)
אנונימית
חחח
אתה רציני?
עכשיו תיקח את כל מה שאמרתי על עונש מוות ותכליל אותו על עינויים, מה גם שלענות אדם נחשב כפשע נגד האנושות על פי הצהרת ז'נבה בדבר זכויות אדם אז מדינה שתענה אסירים תחשב כפושעת נגד האנושות כמדינה ותאלץ לעמוד לדין בהאג
אתה רציני?
עכשיו תיקח את כל מה שאמרתי על עונש מוות ותכליל אותו על עינויים, מה גם שלענות אדם נחשב כפשע נגד האנושות על פי הצהרת ז'נבה בדבר זכויות אדם אז מדינה שתענה אסירים תחשב כפושעת נגד האנושות כמדינה ותאלץ לעמוד לדין בהאג
שואל השאלה:
אנונימית
קשה של הלחם זאת בת
אנונימית
קשה של הלחם זאת בת
אנונימי
אה אוקיי סליחה לא הבנתי... :)
שואל השאלה:
הקשה של הלחם
אז מה את מעדיפה? שימשיכו לרצוח אנשים אותם בעונש כמה שנים ואחרי זה ניתן להם להמשיך להסתובב חופשי???
הקשה של הלחם
אז מה את מעדיפה? שימשיכו לרצוח אנשים אותם בעונש כמה שנים ואחרי זה ניתן להם להמשיך להסתובב חופשי???
אנונימי
וואפס
*תקראי
*את
*תקראי
*את
אנונימית
אני מעדיפה שישקמו פושעים כך שיהיו מועילים לחברה, יוציאו אותם משטיפת המוח שהם נמצאים בה וישקמו אותם, כן זה מה שאני מעדיפה במקום לבזבז כסף ומשאבים על עינויים - בשביל מה העינויים? למה זה מועיל? לכלום, לענות מישהו לא יגרום למי שהוא רצח לחזור לחיים. או שאפשר לשים אותם במאסר עולם לכל החיים ולדאוג שהם לא יצאו מהכלא ו"יחזרו לרצוח" אנשים.. על כמה רוצחים שמעת שרצחו אחרי שהם יצאו מהכלא במדינת ישראל?
לא לא אם יתחילו לענות אנשים לא נהיה שונים מצפון קוריאה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה טוב עינויים נתתי דוגמא.
אני ממש לא בעד אלימות ואת צודקת שבאמת צריך לשקם אותם. אבל את המחבלים הערבים אי אפשר כבר לשקם
לא אמרתי שזה טוב עינויים נתתי דוגמא.
אני ממש לא בעד אלימות ואת צודקת שבאמת צריך לשקם אותם. אבל את המחבלים הערבים אי אפשר כבר לשקם
אנונימי
בסדר אם כמה ערבים החליטו להיות מחבלים באמת אי אפשר לשקם אותם אבל זה לא אומר שצריך להתעלל בהם, להתעלל יביא לפה עוד מחבלים
אנונימית
למה החלטת שאי אפשר לשקם אותם? כל אחד יכול להשתקם, אם הוא יקבל חינוך טוב ועזרה, עדיף לנו בהרבה כמדינה לשקם אנשים, זה גם ישנה את הדעה שלהם ויביא לנו יותר תומכים כמדינה ויותר אזרחים שרוצים לתרום למדינה ומבינים שהדרך שלימדו אותם כמחבלים היא שגוייה ושאנחנו בעצם הצד הצודק כאן
שואל השאלה:
ערבים נשארים ערבים
ערבים נשארים ערבים
אנונימי
צריך עונש מוות
בכלל לא מספיק צריך להרוג מחבלים הקם להורגך השכם להורגו
צודקת. צריך להרוג אותו
פשוט תגיד שאתה גזען, "ערבי נשאר ערבי" זו אמירה גזענית, ועונש מוות הוכח כבר מזמן שהוא לא יעיל, כי חלק מאוד גדול מהפושעים מוכנים להקריב את עצמם בשביל לבצע את הפשע, אם מישהו מסוכן ביותר (רוצח סדרתי למשל) הרבה יותר יעיל להכניס למאסר עולם בבית כלא, יהיו הרבה פחות בעיות מוסריות, ואם מדובר בטעות בזיהוי אפשר לשחרר מהכלא בקלות, אנחנו עדיין לא יכולים להקים מישהו מהמתים.
שיקום אסירים גם יותר יעיל למדינה, במקום לבזבז משאבים על עונש מוות, עדיף להשקיע בשיקום ולמדינה יהיה כוח אדם גדול יותר
שיקום אסירים גם יותר יעיל למדינה, במקום לבזבז משאבים על עונש מוות, עדיף להשקיע בשיקום ולמדינה יהיה כוח אדם גדול יותר
באותו הנושא: