9 תשובות
לא
אנסים נראלי שכן
אנונימית
לא
כביכול רוצחים... אנסים פחות נראה לי
אבא שלי היה בכלא צבאי זה בעיקר מעשנים אם כבר
כאילו סתם כאלה שבורחים מהצבא או שאנסו או עברו על חוק לא חושבת שרוצחים
שואל השאלה:
למה לא מעבירים אותפ לכלא רגיל ?
אנונימי
נע בטח הכל מלא באנשים שאיחרו למסדר.
או שכחו טוסטר של ספה (סיפור אמיתי)
שואל השאלה:
^^בצבא יש מקרי אונס שהם נחשבים קלים ?
אנונימי
שואל השאלה:
^זהו בגלל זה זה הפתיע אותי
אני שונא אנסים
אנונימי