16 תשובות
כן זה בסדר
רק זה?
לא, לא מספיק
לא, לא מספיק
שואל השאלה:
^ כן זה מאתמול
^ כן זה מאתמול
אנונימית
לא זה לא מספיק
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
כי זה קצת
בקושי 2 ארוחות
בקושי 2 ארוחות
כי זה ארוחה וחצי פלוס קינוחים
שואל השאלה:
אני רואה את זה בתור 2 ארוחות וקינוח אבל בסדר
אני רואה את זה בתור 2 ארוחות וקינוח אבל בסדר
אנונימית
גם שתי ארוחות זה לא מספיק
זה מספיק אם שבעת, סתם הרגילו אותנו שחייב 3 ארוחות
^לא חייב 3 ארוחות אם ה2 האחרות הן גדולות
והן בכלל לא
והן בכלל לא
שמעי לגוף לא מעניין כמה ארוחות אכלת ומה הכמות, הוא צריך מספיק אנרגיה וחומרים לתהליכים בגוף, אם היא לא הייתה רעבה עוד, בגוף בריא, זה אומר שהגוף שלה קיבל מספיק אנרגיה ליום אחד. לא צריך סתם לתקוע עוד אוכל בשביל להשלים 3 ארוחות.
אבל מה שכן, כל מה שאכלת היה רק פחמימות את חייבת יותר חלבון ושומן בריא
הקלוריות גבוהות מספיק אבל אין פה כמעט ערכים תזונתיים..
לא זה רק ארוחה אחת העגבניה וצנים זה אפילו לא ארוחה וקינוחים מה הכנסת לגוף בדיוק
אנונימית
זה לא מספיק
אנונימית
באותו הנושא: