10 תשובות
שכחתי לתלות את הכביסה ואבא כבר הגיע הביתה
אתמול אני פספסתי מדרגה וחשבתי שאני ימות
לא יותר מזה באמת שאני חושב עכשיו
לא יותר מזה באמת שאני חושב עכשיו
עשיתי טיפוס חופשי45 מטר
אנונימי
חזרתי לבית עם אחים שלי ביום שישי, אמא שלי הייתה אמורה להיות בבית כי זה הזמן שלנו אצלה (רק לה יש מפתח)
דפקנו מל, שאלנו אנשים וחיכינו שם המון זמן (שעתיים בערך)
חשבנו שהיא מתה או התעלפה או שקרה לה משהו.. אבא שלי הזמין מדא משטרה ומכבה אש שיפרצו את הדלת ובסוף ראינו אותה בשביל מסתבר שהיא הלכה לחברה ושכחה מהזמן.
דפקנו מל, שאלנו אנשים וחיכינו שם המון זמן (שעתיים בערך)
חשבנו שהיא מתה או התעלפה או שקרה לה משהו.. אבא שלי הזמין מדא משטרה ומכבה אש שיפרצו את הדלת ובסוף ראינו אותה בשביל מסתבר שהיא הלכה לחברה ושכחה מהזמן.
שראיתי דמויות הולכות בין קברים בלילה בזמן סיאנס בבית קברות (בדיעבד הבנו שזו הייתה הזייה מרוב פחד)
ג'וק החליט לעוף עליי זה היה רגע מפחיד
עשיתי הליכה בלילה והייתי במדרכה אבל לידי היה כזה מלא מלא עצים וחושך
ופתאום צץ איזה הומלס מהאזור של העצים מול הפרצוף שלי עם השמוליק שלו מציץ
רגע טראומתי
ופתאום צץ איזה הומלס מהאזור של העצים מול הפרצוף שלי עם השמוליק שלו מציץ
רגע טראומתי
כשהייתי קטנה איזה אדם זר בא וביקש ממני ללכת איתו לחפש את הכלב שלו ואני הייתי תמימה כמעט הלכתי איתו
די ברור מה הוא רצה לעשות ...בדיעבד מפחיד לחשוב על זה
די ברור מה הוא רצה לעשות ...בדיעבד מפחיד לחשוב על זה
נפלתי בהחלקרח מקפיצה בגודל חצי מטר
עשיתי שמירות בתוך מגדל מטר על מטר עם חלונות פתוחים כשיש תאורה רק סביבו ביער חשוך ומבודד בתוך בסיס שמורת טבע.
יש לי פוביה מחרקים אז יצא שהייתי מאוד מפוחדת וצרחתי כל שמירה מחדש במשך שעות, (צרחות אימה) אבל אף אחד לא שמע אותי כי מדובר במקום מבודד.
כשחזרתי הבייתה כל הגוף שלי היה מכוסה בסימנים כחולים ממכות שקיבלתי מהנשק והקירות
יש לי פוביה מחרקים אז יצא שהייתי מאוד מפוחדת וצרחתי כל שמירה מחדש במשך שעות, (צרחות אימה) אבל אף אחד לא שמע אותי כי מדובר במקום מבודד.
כשחזרתי הבייתה כל הגוף שלי היה מכוסה בסימנים כחולים ממכות שקיבלתי מהנשק והקירות
באותו הנושא: