17 תשובות
החושך לא מפחיד, את הפחדים שלך את רואה רק באור
שואל השאלה:
אני מנסה אבל זה היה ככ מוזר
אנונימית
בחיי שהשיר הזה מרגיע
שואל השאלה:
הייתי בבית קברות בלילה (אל תשאלו למה יש סיפור מאחורי זה מבטיחה שזה לא מוזר)
הייתי שם לבד עם עוד שתי חברים שלי ושמעתי צרחות איומות מהקברים . וכל מניי דברים מוזרים זה היה אחד המפחידים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^נוסטלגיה
אנונימית
להיות קצת בטלפון, לעשות משהו מרגיע/מצחיק, לנסות לחשוב על דברים אחרים. לאט לאט זה יעבור.
כנראה הזית, לכי לישון
שואל השאלה:
הקטע הוא שהיינו לגמרי לבד. לא היה אף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
לא הזיתי כי חברים שלי היו איתי ושמעו את מה שאני שמעתי
אנונימית
^^^^^^מקנא בך בטירוף. את בבית עכשיו במקום מוגן, תנסי להירגע אם זה לצפות במשהו מצחיק או לדבר עם חבר שלא תרגישי לבד
שואל השאלה:
מקנא במה ?
אנונימית
שואל השאלה:
וברור^^
אנונימית
^^^אני חי בשביל חוויות כאלה
שואל השאלה:
חחחחח
אנונימית
לעשות משהו אחר כדי שזה לא יהיה ה דבר האחרון שהתרחש ביום שלך
לאט ובזהירות
לא לישון
אנונימית