32 תשובות
אני ביסקסואלית* ומרעיבה את עצמי, עושה מלא ספורט בסתר.. שונאת את עצמי אבל בכל זאת מודה לה' באמת על כל הטוב שעדיין יש לי בחיים
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל מה?! פליז תפסיקי זה אחד הדברים באמת הלא טובים את יכולה לשנות את עצמך גם בדרך הרבה יותר בריאה ויותר כיפית נגיד תמשיכי עם הספורט אבל תאכלי טוב ואם זה קשה לך את יכולה לדבר עם ההורים שלך/חברים/היועצת ביהס שלך ובבקשה תעשי עם זה משהו
שואל השאלה:
וגם להיות ביסקסואל זה לא דבר רע
חמודה 3> תודה הכל טוב החיים שלי דווקא די בסדר! חוץ מזה אני לא הרבה מתחת למשקל ואני בכל זאת ממשיכה לרדת
אוךך יאללה אני אתחיל לפרוק
אני ממש לא רוצה להדאיג את אמא שלי שכבר התחילה לדאוג רואה שהמצב הנפשי שלי לא משהו
אני לא רוצה להפסיק כי אני מפחדת להיות מעל 48 קילו (גם 48 בשבילי זה הרבה)
מעצבן אותי אבל שאנשים חושבים שאם את לא מאושפזת בבית חולים את בסדר יאללה
אנונימית
לגבי זה שאני ביסקסואלית,
התענגתי בזה ובתור מאמינה שמנסה להתקרב לדת, אני יודעת שזו לא הדרך הנכונה אישית בשבילי
אנונימית
מכירה את האלה?
טפו טפו חמסה חמסה חחח
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי אני בת 11 ואני בערך 50 קילו ואני ממש אוהבת טת עצמי, אני גם די רזה ובנות מהכיתה שלי חשבו שאני 40 בכלל וגם את יכולה לפנות לחברים ובאמת שלא נעים לי לשמוע דבר כזה
אוו חמודהה האמת זה גם תלוי בגובה מזל שגבהתי קצת מכיתה ז
אני רגילה שחושבים שיש סוודר אחד שלי שזה נראה כאילו אני יותר וגם אני זוכרת מישהי כזו בחנות שחשבה שאני מידה 38 כשהייתי פחות מ34
אנונימית
אני מריחה את סאיקי קי? לא ראיתי אבל מגניב 3>
מאוד נחמד מצדך אבל
אנונימית
אני בוכהה שכחתי להתנתק מהמשתמש רגע
אנונימית
שואל השאלה:
אני 154 אז זה בסדר לפי דעתי .. אבל את לא יכולה *לנסות* לאכול לפחות?
שואל השאלה:
אנשים מכירים את סאיקיי
מה זה איך אני אקום מחר לבית ספר
ואם את הולכת מחר גם לבית ספר איל את תקומי הצילוו
אנונימית
שואל השאלה:
אני שהולכת לישון ב3:00
אה וואו אוקיי מגניב
לא יודעת היו לי גם פנים אליפסה כאלה זה נותן לפעמים אפקט
לא תקשיבי הפרעות אכילה זה מורכב יותר מפשוט לאכול
זה מתחיל מבעיות נפשיות כמובן
אנונימית
אוי לי שתיהי בריאה אמןן
אנונימית
שואל השאלה:
ברור , אני מבינה אתזה
שואל השאלה:
אני לא מבינה מי כותב מה ואם מישהי אחת מתכתבת איתי או כמה
יש דבר כזה שאת טוחנת ולא מצליחה לשלוט בעצמך (לרוב זה בא מרגש ואשמה)
אז היו לי תקופות לאחרונה שפשוט אכלתי יותר מדי ואז הרעבתי אבל לא קיצוני (או שפוט לא אכלתי יום יומיים)
ועכשיו חזרתי באמת להרעיב את עצמי כזה מסודר יותר
אוי נו תהרגי אותי עדיף שאני אצא כבר מאנונימי לעזעאלל
שואל השאלה:
אני טוחנת ואני לא מצליחה לשלוט בעצמי
וואו תקשיבי את נשמעת מאחד משכילה לילדה בת 11 אני בגיל הזה הייתי פשוט- אוי לי
כל הכבוד לך בקיצורר
שואל השאלה:
אה אוקי חח
שואל השאלה:
היום כל בנות 11 כאלו זה מתחיל מכיתה ג' ותודהה
שואל השאלה:
כאילו לפחות לי
כן אה כן כל הכבוד הדור שלנו לא כזה מסריחח
שואל השאלה:
מסכימה ומחזקת
אח זה מחק לי פתאום
לא חייב ורצוי לא להתעסק בדברים כאלה אבל זה יפה שיש התחשבותת
טוב תודה לך הלכתי לישון נראה לי חחח לילה טובב
שואל השאלה:
לילה טוב 3>>
אולי אני ממש מצטערת לשמועע