8 תשובות
כן אני תמיד יוצרת קשר עין
אני פשוט בדרך כלל מסתכלת בעיניים לאנשים שאני מדברת איתם אז כן
אם אני לא באמצע אכילה והיא מדברת אז כן
בעיניי זה כבוד בסיסי
בעיניי זה כבוד בסיסי
נופ
אני לא זאת שמדברת איתם
אנוכי בנאדם ביישן
אני לא זאת שמדברת איתם
אנוכי בנאדם ביישן
שואל השאלה:
גם בזמן הביס?
גם בזמן הביס?
אנונימי
תמיד, עם כל בנאדם
אנונימית
לא אני שונא אנשים שמדברים איתי שאני אוכל
אני לרוב מסתכלת על מי שאיתי במסעדה כי לא נעים להסתכל מלמטה
באותו הנושא: