8 תשובות
ממש לא
לא
חחח באיזה זכות הוא מבקש עוד
למה שיבקש טיפ? מוזר
תביא כמה שאתה מרגיש
תביא כמה שאתה מרגיש
לא
מי מבקש טיפ
תני 10 אחוז
תני 10 אחוז
מי הוא שהוא מבקש אני שנתיים מלצרית אמרתי תודה על שלוש שקל
צריך לתת 10% לפחות.
זה חוק במדינת ישראל.
10 אחוז זה אומר-
שאת מחלקת את החשבון כולו ב10
והסכום שיוצא צריך לשלם אותו..
זה חוק במדינת ישראל.
10 אחוז זה אומר-
שאת מחלקת את החשבון כולו ב10
והסכום שיוצא צריך לשלם אותו..
באותו הנושא: