5 תשובות
תדברי איתם. הם יעדיפו שתדברי איתם מאשר שתישארי עם מה שאת מרגישה לבד
אנונימית
זה ההורים שלך הם הביאו אותך לעולם והם יתמודדו עם הכל
זה התפקיד שלהם אל תדאגי אני בטוחה שהם יעדיפו שתדברי איתם מאשר שלא תדברי איתם ותשמרי בפנים
זה התפקיד שלהם אל תדאגי אני בטוחה שהם יעדיפו שתדברי איתם מאשר שלא תדברי איתם ותשמרי בפנים
שואל השאלה:
אוף אני יודעת שזה נכון אבל השיחה הזאת מפחידה אותי
אוף אני יודעת שזה נכון אבל השיחה הזאת מפחידה אותי
אנונימית
כן, זה מפחיד. אבל אם את אמיצה מספיק בשביל לעשות אותה, אל תוותרי עליה.
אנונימית
אני דיברתי עם אמא שלי על משהו שבאמת לא עזב אותי לרגע והטריד אותי באמת כל יום ובאמת מרוב שלא יכולתי להגיד לה את זה אז כתבתי לה על דף
אולי ככה זה יהיה לך יותר קל
אל תדאגי באמת אני מבטיחה לך שאת תרגישי פי 10 יותר טוב אחרי שתוציאי את זה ותדברי איתם
אולי ככה זה יהיה לך יותר קל
אל תדאגי באמת אני מבטיחה לך שאת תרגישי פי 10 יותר טוב אחרי שתוציאי את זה ותדברי איתם
באותו הנושא: