12 תשובות
אני כנראה עוברת דברים דומים אז טריגרים פחות ישפיעו עליי הכל טוב
היי
מוזמנת תמיד לדבר איתי:))
תכתבי לי בכיף אם תרצי תרגישי חופשי
שואל השאלה:
אני פוחדת
אני לא רוצה להכניס לטריגרים
אנונימית
גם איתי
שואל השאלה:
זה קשןר להפרעות אכילה ועוד משהו שהוא לא טריגר אלא יום מזעזע שעבר עליי

אני לא רוצה לגרום למישהו הפרעות אכילה
או אם יש לו לעודד את זה ולטגרר את זה
אנונימית
את מוזמנת לדבר איתי פה בשבילך 3>
אני מבינה אותך, מרגישה ככה הרבה.
אם את מרגישה לא בנוח לפנות למשפחה שתדעי שזה בסדר, גם לאנשים פה את לא חייבת לפנות, לפני רק למי שאת מרגישה בנוח ואל תרגישי רע עם עצמך כשאת לא סומכת על מישהו, זהבסדר!
את יכולה לכתוב לעצמך את מה שאת מרגישה על דף או גם לעשות פה שאלה אנונימית אם את כן רוצה לשחרר את הרגשות האלה לאנשים אבל שלא ידעו מי את
לי אישית לכתוב זה תמיד עוזר ומקל.
אני מאחלת לך ממש בהצלחה ואני מאמינהבךשתצלילי להתקדם עם זה ולהרגיש יותר טוב :))
שבוע טוב מלכה!!
את מוזמנת לגמרי אם את רוצה ואני ממש לא מכריחה או מאלצת, לבוא לפרטי. שוברי אם את רוצה ואת לא חייבת לענות לי אפילו או לתת פרח אני נטו רוצהשתקראי את התשובה שלי ותדעי שאת לא לבדבזה אם זה מעודד, ושיש הרבה דרכים לשנות את המצב הקיים הזה שמרגיש חרא כל כך ושאת בסדר! כי עצם העובדה שכתבת את השאלה הזו מעידה שאת רוצה לצאת מהמקום שבו את לא מרגישה בנוח, את מנסה להתקדם ולעשות שינוי וזה מדהים!! אז כל הכבוד לך!! תהיי גאה בעצמך על זה:)
אה ועוד משהו- אם מישהו פה מציע לך לכתוב לו, הם יודעים שהם יהיו בסדר, הם רוצים להקשיב ולעזור לך, אז אל תדאגי מהטריגרים, תדאגי לעצמך, איך את יכולה עכשיו לגרום לעצמך להרגיש יותר טוב. ותנסי כל פעם בצעדים קטנים להגיע לזה :) אני איתך:)
לילה טובב מלכה!
את לגמרי מוזמנת לדבר איתי על כל נושא שתרצי
תרגישי בנוח באמת3>
שואל השאלה:
תודה לכולם
אתם מדהימים
אנונימית
מוזמנת לשתף אותי בלי לפחד הכל בסדר
את מוזמנת לכתוב לי עם את רוצה את ממש לא חייבת