5 תשובות
אולי תנסי לכתוב את כל מה שאת רוצה לומר?
שואל השאלה:
אבל מפדח אותי איך שזה יהיה אחרי
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה לכתוב את כל מה שיושב לך על הלב על דף ולשים את הדף במקום שהם בטוח יראו וככה את לא אומרת להם את זה פנים מול פנים הם פשוט יקראו את זה וזה יחסוך לך הרבה מהמבוכה
היי אנונימית יקרה,

שומעת את הצורך שלך לשתף את ההורים באיך שאת מרגישה, וכנראה שגם במה שאת עוברת. מניחה שאת חוששת לספר, שאולי במה שתגידי, הם ידאגו לך יותר... לא יכולה לדמיין כמה, לבטח זו תחושה שמכבידה מאוד עלייך, ואולי גם מתסכלת אותך... יקרה אולי מה שהציעו לך בתגובות- לכתוב את מה שאת מרגישה, יכול לעזור? אולי לשתף בנתיים רק הורה אחד יקל קצת עלייך? בנוסף יקרה, אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.

בואי.. מחכים לך עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
אנונימית מה שלומך ?
אני קוראת את מה שאת כותבת ונראה שאת מתמודדת עם בעיה כללית כלשהיא, שאת מודעת אליה- קודם כל זה כבר טוב שאת יודעת מה את רוצה להוציא ולפרוק ולספר להורייך. שנית, טוב שאת כותבת פה. זה תמיד עוזר לבקש עזרה ועצות.
נשמע שאת עוברת ומתמודדת עם משהו שמאוד מכביד עלייך, מוריד משמחת החיים שלך, עצם זה שאת רוצה ללכת לטפל בזה גם מאוד חשוב. אינני מכירה את הורייך ואת היחסים ביניכם, אבל את מתארת שאת מאוד מאוד סובלת, ואת לא שמחה. הייתי רוצה שתעצמי עיניים ותחשבי באמת עם עצמך על השאלה האם את בטוחה בוודאות שכך הם יגיבו? וגם אם כן, האם המבט הדואג של הורים שרוצים לרווחה הנפשית של הבת שלהם שווה לא לספר להם בכלל? את זו שחיה את החיים שלך, לא אף אחד אחר. את רוצה שיהיה לך טוב, שהמצב ישתפר. תחשבי מה יותר חשוב לך. תדמייני כל סיטואציה ממש בפרטים. מקווה שיועיל אפילו לקצת.
חוץ מזה אני מזמינה אותך להתכתב איתי, אם תרצי תוכלי לספר לי מה את מרגישה ומה קורה בכללי. נחשוב ביחד למה את זקוקה .

אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected],
באינסטגרם nayedet.digital
מחכה לך,
ספיר מעלם דיגיטל- ייעוץ והכוונה לצעירים ברשת
באותו הנושא: