התחברות
הרשמה
מי פה ששוביניסטית את חושבת שלא מגיע לבנות זכויות?
23 ביוני 2026, 01:50
שוביניזם
פמיניזם
זכויות
תשובה אחת
אין אחת כזאת באמת
פ
פר בן בקר
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
לבנות השוביניסטיות שאלה (לא חושבת שיש מקום פה)?
חושבים שזה רע אם בת שוביניסטית או שזה זכותה?
מה אתם/ן חושבים/חושבות על בנות שוביניסטיות, שכאילו לא תומכות בפמיניזם?
בנות שוביניסטיות, למה אתן שוביניסטיות?
אני שוביניסטית אם אני חושבת שגברים המין העליון אבל לנשים מגיע זכויות שוות?
מה אתם חושבים על בנות שעושות בדיחות שוביניסטיות
זה בסדר אם אני חושבת שקעקועים ופנס בגבה זה גברי לבנות או שאני שוביניסטית?
בנות שהן שוביניסטיות, אתן חושבות שנשים הן נחותות בעצם מגברים?
בנות שוביניסטיות - מה גרם לכן להיות שוביניסטיות ?
אני נחשבת שוביניסטית אם אני חושבת שלנשים מגיע זכויות שונות מגברים?
מישהי שוביניסטיות בהכרח חושבת שלנשים לא מגיע זכויות?