5 תשובות
עדיף שלא
אבל פסדר לכי לישון
גוד נייט
אבל פסדר לכי לישון
גוד נייט
לכי תורידי יפה שלי זה ייקח לך כמה דקות וזה עדיף
לא נורא אני כל יום שישי כי אני לא מורידה איפור בגלל ההלכה וזה ולא קורה לי כלום לפנים
יש סיכוי זה ימרח על המצעים אבל זה לא יותר מידי נורא, תכבסי אחרי זה
זה גם פוגע בעור כי הוא לא נושם אבל זה כמו לישון בחדר מאובק כזה נראלי
זה גם פוגע בעור כי הוא לא נושם אבל זה כמו לישון בחדר מאובק כזה נראלי
לכי תורידייעע
באותו הנושא: