4 תשובות
שימי נעליים סגורות ובתכלס אין יותר מדי את תביני עם הזמן ובשביל זה יש לך מורה
ממש בהצלחה !
להיות רגועה וקשובה למורה
במידה ומשהו לא מובן לך תשאלי זה תמיד טוב
להבין שזה שיעור ראשון ולאט לאט תקלטי איך משתמשים בהגה ומתי גז וברקס
כלום. תהני מהשיעור תקשיבי למה שהוא אומר לך תהיי נחמדה

הערה חשובה שימי לב תוך 5-10 שיעורים אם הוא מורה טוב אחרת את תצטרכי לעבור מורה ולא תצליחי
יכול להגיד לך שאני הייתי לחוץ בשיעור הראשון שלי ואז כשנכנסתי הבנתי שזה לא כל כך נורא.. פשוט תקשיבי למורה ואת אמורה להיות בסדר, אם את מרגישה שהוא לא מורה טוב או שלא טוב לך איתו תעברי בכמה שיעורים הראשונים לא אחרי איזה 20 כי אז זה כבר בזבוז כסף וזהו בעקרון.. בהצלחה!

אה ונ.ב. תקבעי בעיקר אם לא רק שיעורים כפולים ולפחות אחד בשבוע אל תקחי יותר מדיי הפסקות זה סתם לא יהיה יעיל ותצטרכי עוד שיעורים
אנונימי
התחברות ל