7 תשובות
תכין את עצמך לזה שאתה לא יודע כלום ולא לדאוג כי המורה נהיגה איתך
בעזרת ה יהיה טוב
גם אם לחוצים אז כשמגיעים הכל נרגע וזה די מרגש פעם ראשונה לנהוג
אתה בידיים טובות, המורה שולט ברכב הרבה יותר ממה שאתה חושב. תן לו להדריך אותך ובהצלחה
קודם אתה לא צריך לדעת משהו בשיעור נהיגה ראשון או השני או השלישי זה לוקח זמן יש כאלה שלומדים מהר ויש כאלה שלוקח להם יותר זמן, תזכור שהמורה איתך וכל טעות זה אחריות של המורה לא שלך אתה העיקר תהיה רגוע כי כשלחוצים בנהיגה יוצא מלא טעויות פשוט תהיה מרוכז בכביש אל תסע מהר מדי תסתכל לצדדים תאט לפני מעבר חצייה והעיקר לבוא עירני לשיעור
לא להיבהל מזה שבשיעור הראשון יילך לך גרוע. אצל כולם זה ככה.
לשמוע למורה נהיגה
ולא להתבייש לשאול
בהצלחה