5 תשובות
אין ממש טיפים, אולי לא להיבהל כי זה יכול להרגיש קצת מוזר,
מקווה שהמורה נהיגה שלך טוב ובהצלחה!
להקשיב למורה להיות רגועה ולהנות
גם אם את מרגישה שאת לא כל כך מצליחה לא להתבאס, לאט לאט מתרגלים לנהוג
לזכור שאת תלמידה ושמותר לך לעשות טעויות, בשביל זה יש מורה לידך. תהיי רגועה והכל טוב
נעליים טובות לנהיגה נגיד נעלי ספורט, תהיי ערנית, תשתי מים לפני.
בסהכ זה תרגול ככל שאת מתרגל יותר ועושה שיעורים ולומדת מהטעויות שלך ככה את יותר מתקדמת