11 תשובות
ולמה אם בת לא מגלחת היא נחשבת דוחה ובן שלא מגלח זה נורמלי ולגיטימי?
אנונימית
הם יכולים וזה לא רק למין אחד. תעשה מה שבאלך.
{;
אין פה מותר ואסור - אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה (: אבל יש נורמות חברתיות וזה חלק מהנורמות שנוצרו
נורמה חברתית
מה הבעיה? אלה דברים נשיים אם באלך שים אבל אתה תראה גיי
אם אתה רוצה להתאפר תתאפר
זה מצחיק כי איפור נועד במקור עבור גברים
אולי אפילו עקבים אבל אצטרך לבדוק על זה
זה הכל קשור בהרבה סיפורים על החברה והפטריארכיה, אבל בעיקרון תהיה השינוי שאתה רוצה להיות בעולם

עדכון: צדקתי, עקבים נועדו במקור לגברים כדי שיישארו במקום כשהם רוכבים על סוסים
גבר לרוב נראה הרבה יותר טוב עם פנים מחוספסות מאשר עם איפור
ואם יש לך חצ'קון ענק שאתה רוצה להסתיר אין בעיה לכסות עם איפור
שואל השאלה:
הכבשה של נובימול
איך זה נשי?
השאלה שלי זה למה כל זה נחשב נשי ?
זה כמו שיגידו שחולצות זה נחשב נשי לכן בנות תלכו בלי חולצה....
אנונימי
מוכרח להגיד שנעלי עקב המוצאו לגברים.
אולי יעניין אותך לקרוא

https://www.byrdie.com/history-makeup-gender
התחברות ל
באותו הנושא: