5 תשובות
יהיה לי לזה תמיד כוח
עם זה באמת חשוב לך אז את תקומי גם בלי רצון אבל עם זה לא כל כך אז כנראה שלא יהיה לך בעיה לוותר
זה כיף והכוח לעשות את זה לא קשור לכמות האיפור
היי.
אהמ אני לא מתאפרת אבל אני חושבת שרוב אלו שמתאפרות זה כי הן אוהבות את זה או שזה גורם להן להרגיש יותר בנוח/יפות וכאלו(לצערנו יש המון שזה כי הן לא אוהבות את איל שהן נראות בלי איפור אבל יש כאלו שזה רק בגלל שהן אוהבות את זה כאילו בלי קשר לאיך הן נראות בלי) אז הן לא מתעצלות.
את לא צריכה לעשות איפור אם את לא רוצה ואין לך כוח - את לא חייבת איפור כדי להיות ''נשית''.
אני ממש אוהבת איפור ויש לי מלא אבל יש ימים שאני עייפה ברמות אז אני שמה רק קרם פנים וקונסילר