7 תשובות
בלי
תלכי בלי
את יכולה עם אבל לא באזור הגבות. הכוונה ללא גל או עיפרון אבל מסקרה, קונסולרי וכולי אין סיבה שלא
תתאפרי בקטנה ואל תשימי גל גבות
תתאפרי אבל אל תתאפרי באיזור של הגבות
(ג'ל גבות/עיפרון)
תשתדלי גם שלא יהיה קונסילר קרוב לגבות
(ג'ל גבות/עיפרון)
תשתדלי גם שלא יהיה קונסילר קרוב לגבות
לבוא בלי איפור
עדיף בלי אבל את יכולה קצת
באותו הנושא: