27 תשובות
קשוח שהוא כתב מה את רוצה שעשה עם זה
זה רק מוכיח כמה לגברים אין יכולת של הבנה בסיסית של רגש
במקום להגיד שהוא מעריך את המילים החמות ושהוא אוהב אותך
הוא החליט להגיב ככה שזה עצוב בעיני
וואטפאק
זה כל מה שהוא הגיב??
מרגש (לא צינית)
אה אוי לא סיימתי לקרוא
אוי ואבוי
וואלה במקומך הייתי נפרדת איזה חוצפן הוא
שואל השאלה:
כן זה מה שהוא הגיב
אנונימית
וואי איזה זבל הוא
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות אני בוכה את החיים שלי עכשיו
אנונימית
נורא ואיום מה זה
יפה ממש. מה אתם בריב?
ומודה שחשבתי שיהיה שם אבל, אבל אין
תקשיבי את מקסימה וההודעה שכתבת ממש מרגשת
אל תבכי כי הוא אידיוט
היי היי לא לבכות
תנסי לדבר איתו על זה
תנסי להראות לו שכתבת את זה מהלב וסך הכל רצית לקבל ההערכה בחזרה
תגידי לו שזה פגע בך אל תחביאי את הרגשות שלך ממנו
זה מזעזע, מה יש לו
אני בהלם שכתבת חבר ולא אקס.
תגידו לו ביי ביי וואי איזה עצבים קיבלתי רק מלקרוא את זה
זו חוצפה אין מילה אחרת וואו
אוקיי אין לי איך להגיב מרוב הלם
זה עצוב
לא מגיע לו אותך
שואל השאלה:
אנחנו לא בריב הוא פשוט הגיב לי ככה וזאת הודעה שכתבתי לו מהלב
ועכשיו הוא אמר לי שבטח השתמשתי בai
אני שונאת את החיים שלי
אנונימית
תגידי לו שהוא לא יודע להעריך דברים נכון, שרואים שזה לא ai ושהוא יוצא ממש לא בסדר
מה הוא דפוק?
תפרדי ממנו אני באמת מצטער בשבילך
ואני מאוכזב ממנו שיש ככה בחורה שאוהבת אותו וככה הוא מתנהג אליה
סליחה אבל יש לו בעיות
זה נשמע שיש לו משהו נגדך
הוא תמיד היה ככה? או שזה פתאום התחיל משום מקום
נשבעת עדיף להיות רווקה מאשר עם חבר כזה איכס
שואל השאלה:
בעיקרון הוא תמיד היה ככה כן
אנונימית
ונשארת?
אז בעיקרון את צריכה לעזוב אותו
זה ברור שאת בחורה שצריכה רגש וצריכה שמישהו באמת יבוא ויעריך את מה שאת מרגישה
ולא אחד שבלי אינטליגנציה רגשית
שלא יודע מה הבחורה שלו רוצה ממנו בכלל
את באמת רוצה להשאר עם מישהו שלא מעריך אותך?
תראי מה את כתבת ותראי מה הוא כתב לך בחזרה
הוא ממש חצוף ולא מגיע לו אותך
אנונימית
^^^^ אחותי את חייבת לעלות סטנדרטים
בואי תשלחי לי את זה אני אגיב יותר נורמלי מאיך שהוא הגיב
וגם עזבי סטנדרטים, הבן אדם לא מעריך אותך ואת מה שאת אומרת לו וזה מזעזע בעיני
כנראה שגילית חלק באישיות הכחול מושלמת שלו
אנונימי
התחברות ל