תקשיבו רגע כתבתי סתם אתמול לחברה של חברה שלי באינסטגרם
כי הם העלו סטורי כזה של ריפליי וחברה שלי הייתה אצלי אז כתבתי לה סתם כזה היי חברה של ***** ואז אמרתי לה ש***** מוסרת לה שהיא מציקה והיא אמרה ***** לסבית בהכחשה אז כתבתי ככ נכוו והיא כתבה נשבעת קיצר לא נעים לעשות לב אבל נשבעת שאין לי מה לכתוב