12 תשובות
שהם לא חברים אמיתיים
אנונימי
שהם חראות ממש ולא חברים בכלל

ומשתתפת בצערך, מקווה שאת בסדר
ברוך דיין האמת
אלה לא חברים טובים
אם כתבת ממש מלפני כמה דקות אולי הם עוד חושבים מה להגיד ואיך לתמוך בך ואם עבר יותר מעשר דקות הם לא חברים אמיתיים ותעיפי אותם מהחיים שלך ומהר
שואל השאלה:
עברו שעתיים. חברה שלי גם שלחה לי בפרטי תמונה שהיא וידיד שלי נפגשים והם שמחים והכל... אמרתי לה "סבא שלי נפטר וזה מה שאת שולחת לי?" והיא ענתה סליחה. זהו.
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו הן התחילו לנהל שיחה רנדומלית בקבוצה ואפילו לא ענו לזה שכתבתי שסבא שלי מת
אנונימית
תצאי מהקבוצה ותמצאי חברים אחרים ומצטערת גם על סבא שלך
תצאי מהקבוצה
זה אולי תגובה ילדותית אבל יש גבול
איזה חברים זה התנהגות נוראית
יכלו להגיב במילה לכתוב איזה עצוב, אף אחד לא אמר להם לשבת שבעה או להיכנס לדיכאון
ואני ממש מצטערת בשבילך
אנונימית
אל תצאי מהקבוצה, זה מהלך דרמטי לדעתי שאת עלולה להתחרט עליו.
אבל, מעכשיו אל תגיבי בקבוצה. תראי את ההודעות ואל תגיבי.
^ אבל מה יש לה לחפש עם האנשים האלה שאפילו לא טורחים להגיב לה כשמשהו כזה קורה
^כמו שאמרתי, לא להגיב בקבוצה.
שקט זה גם תגובה. היא מראה להם שהבינה את המסר. היא לא צריכה טובות מהם, כלום.
התעלמות מוחלטת מהצד שלה מראה גם מסר, שלא אכפת לה יותר ממה שהם יגידו.
כמובן שניתוק קשר איתם זה אופציה ואז לצאת מהקבוצה כן כדאי.
היי אנונימית יקרה,
נשמע שאת מאוד פגועה עכשיו, ואולי גם מבולבלת...
כתבת משהו כל כך רגיש וכואב, וציפית לפחות לאיזו תגובה קטנה שתראה שרואים אותך, ושזה לא קרה משאיר תחושת ריק. אני מניח שזה לא פשוט שלא לקחת את זה אישית, במיוחד כשמדובר באנשים שחשובים לך, ועוד יותר כשיש גם מתח קודם עם החברה הכי קרובה...
יכול להיות שבתוך העלבון יש גם צורך פשוט בהכרה בכאב שלך, שמישהו יעצור רגע ויגיד שמענו... אך השתיקה שלהם, גם אם יש לה סיבות משלהם, מרגישה עבורך כמו חוסר אכפתיות. מניח כמה שזה מאכזב ומתלתל..

יקרה, אומנם זה לא תחליף למגע ושיח אנושי אבל רק רציתי שתדעי שיש גם אפשרות לדבר עם מישהי מחוץ למעגל הרגיל.
אצלנו בסה"ר יש מתנדבות שיוכלו להקשיב לליבך ברגעיים המורכבים. לפעמים פריקה ושיתוף אצל אדם מכיל יכול להספיק כדי להרגיש קצת יותר מוחזקת..
- אציין שאפשר לפנות אלינו בצאט אנונימי שנמצא למטה או בוואטסאפ 055-957-1399.

שולח חיזוקים רבים ומכילים
מתנדב סה"ר.