4 תשובות
חלק מקבלים מזה תקווה, חלק חושבים שאין טעם כי לא תמצא
כי יש אנשים בדיכאון
שאין לבם כןח לחיות
או שפשוט חים את הרגע גלי משמעות
ויש כאלב שמחפשים כזי להשיאר בחיים
שאין לבם כןח לחיות
או שפשוט חים את הרגע גלי משמעות
ויש כאלב שמחפשים כזי להשיאר בחיים
כולם מחפשים
במודע או לא במודע
במודע או לא במודע
כי חלק חושבים שאין או שמיותר לחפש, בעוד הרבה רוצים להגדיר את מה שהם עושים כאן
באותו הנושא: